Menu
Szukaj
Koszyk
Program Lojalnościowy

W SKRÓCIE:

Zachęcamy do założenia konta w sklepie E-fontanna.com.pl i skorzystania z innowacyjnego Programu Lojalnościowego Fontanna Plus!

Jak to działa?

Za każdą wydaną złotówkę otrzymujesz punkty, które możesz wymieniać na atrakcyjne nagrody. Dodatkowe punkty zdobywasz także za zapis do newslettera oraz wystawianie opinii o zakupionych produktach. Proces rejestracji jest szybki i prosty, a korzyści z uczestnictwa w programie naprawdę się opłacają!

Dołącz już dziś – rób zakupy, oceniaj produkty i zbieraj punkty, które wymienisz na wyjątkowe nagrody z katalogu Fontanna Plus. Stań się częścią naszej lojalnej społeczności i ciesz się dodatkowymi przywilejami!

  1. Zdobywanie punktów

Podczas zamówienia otrzymasz:

  • 1 pkt za każdą wydaną złotówkę w naszym sklepie (1 pkt = 1 zł.),
  • 50 pkt za merytoryczną opinię o zakupionym produkcie, która zostanie zatwierdzona przez administratora,
  • 100 pkt. za zapis do newslettera
  1. Wymiana punktów
  2. Punkty możesz wymienić na każdy produkt z naszej oferty, wg przelicznika: 10 pkt = 1zł.
  3. Ważność Twoich punktów jest bezterminowa!

 

Regulamin Programu Lojalnościowego

  • 1. Postanowienia ogólne

1.1 Niniejszy Regulamin stanowi podstawę działania programu lojalnościowego i określa prawa i obowiązki Uczestnika programu, a także obowiązki Organizatora. Organizatorem Programu jest Fontanna Młodości SP. z o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Bohdanowicza 19 lok. 7, 02-127 Warszawa, pod nr KRS 0000498121, NIP 7010413405, nr REGON 147111553 zwana dalej „Organizatorem”.

1.2 Organizator oferuje swoim Klientom (posiadającym aktywne Konto Klienta) program lojalnościowy, którego celem jest wsparcie sprzedaży oraz aktywizacja Klientów. Dzięki zdobywanym punktom za zamówienia i wystawianym opiniom produktów, Klient może odebrać nagrodę.

1.3 Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany katalogu nagród oraz zmiany ilościowej punktów wymaganej do wymiany na określony produkt. Zmiany te obowiązują z chwilą ich opublikowania na stronie Organizatora.

1.4 Z chwilą rejestracji konta na stronie www.e-fontanna.com.pl, Klient dokonuje aktywacji swego konta i staje się Uczestnikiem Programu Lojalnościowego.

  • 2. Definicje

2.1 Klient – osoba dokonująca zakupów w sklepie internetowym www.e-fontanna.com.pl,

2.2 Organizator – Fontanna Młodości Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Bohdanowicza 19 lok 7, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000498121, NIP 7010413405, nr REGON 147111553, kapitał zakładowy 5000,00 zł. dalej „Organizatorem”.

2.3 Punkty - punkty przyznawane na zasadach określonych w §4 niniejszego Regulaminu.

2.4 Rejestracja konta - czynność utworzenia przez Uczestnika Programu Lojalnościowego indywidualnego konta na skutek przekazania Organizatorowi uzupełnionego formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie www.e-fontanna.com.pl, prawidłowe uzupełnienie formularza skutkuje aktywacją konta.

2.5 Klient Programu Lojalnościowego – to Klient, który zaakceptował Regulamin sklepu internetowego www.e-fontanna.com.pl i dokonał rejestracji konta, zwany również dalej jako „Uczestnik”

  • 3. Uczestnictwo

3.1 Uczestnikiem programu może być osoba pełnoletnia posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupów w www.e-fontanna.com.pl oraz spełniająca przesłanki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym wskazane w Regulaminie.

3.2 Przekazanie przez Klienta Organizatorowi uzupełnionego przez niego formularza rejestracyjnego równoznaczne jest z wyrażeniem przez niego zgody na uczestnictwo w Programie Lojalnościowym oraz złożeniem oświadczenia o zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i zobowiązaniem się do przestrzegania jego warunków.

3.3  Uczestnictwo w programie lojalnościowym jest bezpłatne.

  • 4. Zasady u zbierania punktów.

4.1 W celu aktywacji uczestnictwa w programie lojalnościowym, w tym aktywacji możliwości wymiany zdobytych punktów na produkty, Klient zobowiązany jest do założenia indywidualnego konta na stronie e-fontanna.com.pl oraz dokonania zakupów.

4.2  W ramach Programu Lojalnościowego, Klient otrzymuje Punkty, które naliczane są wg. poniższego przelicznika i za poniższe aktywności:

  1. Za każdy zakupiony produkt wg przelicznika: 1 zł. = 1 pkt
  2. Za zapis do newslettera: 100 pkt.
  3. Za recenzję zakupionego produktu, zatwierdzoną przez administratora: 50 pkt.

- Klient może ocenić tylko produkt, który zakupił w sklepie internetowym e-fontanna.com.pl

- Udzielona opinia musi być oryginalnej treści, nie może się powielać, treść nie może być obraźliwa oraz wulgarna

- Opinia musi składać się z co najmniej 100 znaków bez spacji

- Klient może ocenić tylko jeden raz dany towar

- Opinia musi zostać dodana przy ocenianym produkcie

- Każda opinia poddawana jest weryfikacji. W przypadku opinii niespełniającej wymogów nie zostanie opublikowana oraz punkty nie zostaną doliczone. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania weryfikacji opinii w terminie 3 dni roboczych – po uzyskaniu pozytywnego wyniku opinii, zostanie ona opublikowana a Klientowi zostaną doliczone dodatkowe punkty, o czym zostanie poinformowany automatycznym mailem.

4.3 Punkty przyznawane są od momentu założeniu konta i pierwszych zakupów.

4.4 Rejestracja punktów odbywa się automatycznie

- Za zakup produktów – według wartości podanej na stronie produktu w momencie dokonywania zakupu. Robiąc zakupy (przy każdym produkcie pojawia się informacja ile punktów zostanie przyznanych)

  1. każde wydane 1 zł = 1 pkt.
  2. wymiana: 10 pkt. to 1 zł
  3. zebrane pkt. można wymienić na wszystkie produkty

4.5. Na stronie każdego produktu widoczna jest liczba punktów, które można zdobyć za jego zakup.

4.6 Punkty za zakupy naliczane są po zmianie statusu zamówienia na „kompletne”

4.7 Kompletne zamówienie oznacza zamówienie, które zostało w całości zrealizowane, niezależnie od wybranego sposobu płatności (np. opłacone z góry lub dostarczone za pobraniem, a wpłata została zaksięgowana). W terminie do 5 dni od momentu realizacji zamówienia Klient otrzymuje e-mail z powiadomieniem o naliczeniu punktów.

4.8 W przypadku rezygnacji przez Klienta z nabycia produktów, za które otrzymał Punkty, np. na skutek odstąpienia od Umowy, wypowiedzenia jej lub uchylenia się od skutków prawnych oświadczenia woli, Organizator anuluje punkty przyznane Klientowi za zakup Produktów, których dotyczyło takie odstąpienie/wypowiedzenie/oświadczenie, a poziom Klienta odpowiednio skorygowany.

4.8  Ważność punktów jest bezterminowa.

4.9 Punkty nie mogą zostać spieniężone, wymienione na gotówkę ani voucher.

4.10 Klient może uzyskać informacje o posiadanej liczbie Punktów:

- logując się samodzielnie na Konto na stronie www.e-fontanna.com.pl

- pod numerem telefonu +48 724 242 420

4.11 W momencie usunięcia Konta Klienta, Klient przestaje brać udział w Programie Lojalnościowym a punkty zostają usunięte.

  • 5. Wymiana Punktów

5.1 Na karcie każdego produktu, znajduje się ilość punktów, jakie Klient uzyska kupując dany produkt.

5.2 Klient może wymieniać punkty na produkty z oferty sklepu, wg przelicznika: 10 pkt. to 1 zł.

5.3 Aby wymienić produkt za punkty, należy wejść w komunikat, który znajduje się pod przyciskiem „Dodaj do koszyka”, tj., „Kup za punkty”.

5.3 Jeśli Klient chce zobaczyć pełną ofertę produktów i ilość punktów, za jaką może je zdobyć, musi wejść w komunikat, który znajduje się pod przyciskiem „Dodaj do koszyka”, tj, „Dowiedz się więcej o programie lojalnościowym.”

5.4 Ze względów formalnych produkty wymienione za Punkty pojawią się w koszyku Klienta za 0,01 zł.

  • 6. Reklamacje

6.1 Uczestnik ma możliwość zgłoszenia reklamacji na adres info@e-fontanna.com.pl

6.2 Reklamacja powinna zawierać co najmniej dane Uczestnika programu oraz powód zgłoszenia reklamacji.

6.3 Reklamacje zostaną rozpoznane w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez Organizatora zgłoszenia.

  • 7. Dane osobowe

7.1 Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda Uczestnika programu wyrażona w momencie przystąpienia do programu lojalnościowego (Rejestracji konta).

7.2 Administratorem danych osobowych jest Organizator programu:

Fontanna Młodości Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Bohdanowicza19 lok 7, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000498121, NIP 7010413405, nr REGON 147111553, kapitał zakładowy 5000,00 zł.

7.3 Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000 ze zm.).

7.4 Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji usługi udziału w Programie lojalnościowym oraz w celach marketingowych, jeżeli Klient programu wyraził na to zgodę.

7.5 Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich, usunięcia, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych lub zmiany jej zakresu. W sprawach dotyczących danych osobowych prosimy o kontakt poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres info@e-fontanna.com.pl.

7.6 Dane będą przetwarzana przez okres trwania Programu lojalnościowego. Dane mogą być przechowywane dłużej, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Uczestnika programu na przetwarzanie danych w celach marketingowych. Dane osobowe będą przetwarzane najdłużej do czasu odwołania zgody przez Klienta.

7.7 Każdemu uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawa do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

7.8 Podanie danych osobowych jest niezbędne do rejestracji konta. Konsekwencją odmowy podania danych osobowych jest brak możliwości udziału w Programie Lojalnościowym.

  • 8. Odpowiedzialność organizatora

8.1 Organizator nie odpowiada za podanie przez Klienta programu niepełnych bądź nieprawdziwych danych podczas rejestracji konta i późniejszej ich edycji. Nie ponosi również odpowiedzialności za konsekwencje udostępnienia przez Uczestnika programu osobom trzecim swoich danych służących do rejestracji lub logowania na stronie internetowe www.e-fontanna.com.pl

8.2 Organizator nie ponosi odpowiedzialności za terminowość doręczenia przesyłek przez firmę In Post lub firmę kurierską.

  • 10. Postanowienia końcowe

10.1 Organizator ma prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Wszelkie zmiany Regulaminu będą obowiązywały od dnia ich ogłoszenia na stronie internetowej www.e-fontanna.com.pl

10.2 W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.