Pytania i odpowiedzi

Poniżej prezentujemy najczęściej zadawane pytania oraz odpowiedzi dotyczące składania zamówień, płatności, produktów oraz dostawy.

1. Dlaczego po złożeniu zamówienia na moją pocztę nie przyszedł mail potwierdzający złożenie zamówienia?

E-mail potwierdzający zamówienie jest wysyłany automatycznie przez system. Niedostarczenie maila do Twojej skrzynki odbiorczej może oznaczać błędne jego wpisanie w formularzu zamówienia lub e-mail z zamówieniem trafił do katalogu SPAM Twojej skrzynki pocztowej. Jeśli znajdziesz nasz e-mail w SPAM-ie, dodaj go do listy adresów godnych zaufania, aby w przyszłości uniknąć podobnej sytuacji. W przypadku błędnie wpisanego adresu w formularzu zamówienia prosimy o kontakt: info@e-fontanna.com.pl.

2. Czy do zamawianych produktów mogę dodać komentarz?

Tak, jest taka możliwość. Składając zamówienie na naszej stronie, po dodaniu produktu do koszyka i kolejnym kroku finalizacji zamówienia, wyświetli się pole do uzupełnienia "Dodaj komentarz do zamówienia".

3. Jak mogę zapisać się do newslettera?

Słuszna decyzja! Nasz newsletter to regularna porcja promocji, wyjątkowych okazji cenowych i branżowych porad. Dodatkowo otrzymasz co tydzień wyjątkową ofertę promocyjną przeznaczoną tylko dla grona subskrybentów!

  • Na dole strony znajduje się formularz który wystarczy wypełnić a w potwierdzeniu zapisu zostanie wysłany indywidualny kod rabatowy na zakupy.
  • Przy finalizacji zamówienia, na stronie koszyka znajdziesz również powiadomenie, które przypomni Ci o możliwości zapisu do newslettera

4. W jaki sposób mogę dokonać płatności?

Za zakupione produkty w naszym sklepie możesz zapłacić:

  • Za pobraniem płacąc pracownikowi firmy kurierskiej odbierając od niego zamówienie
  • Przelewem bankowym na nasze konto
  • Poprzez system szybkich przelewów PayU
  • Poprzez system opóźnionych opłat PayPo

5. Na jakie konto mam przelać pieniądze i co wpisać w tytule przelewu?

Po złożeniu zamówienia, zaznaczając opcję „Płatność przelewem” należy wykonać przelew na nasze konto bankowe:
33 1240 6410 1111 0010 5665 5884
Odbiorca: Fontanna Młodości Sp. z o.o.
ul. Bohdanowicza 19 lok 7
02-127 Warszawa
Bank: Bank Pekao S.A O/ Warszawa
Tytuł: Numer zamówienia

6. Jaki jest czas realizacji zamówienia ?

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych:

  • w przypadku płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy,
  • w przypadku płatności przelewem bankowym – od chwili zaksięgowania środków pieniężnych na rachunku bankowym,
  • w przypadku płatności za pomocą systemu PayU – od chwili autoryzacji transakcji.
  • W przypadkach losowych, zawsze kontaktujemy się z Klientem w celu uzgodnienia dalszych kroków

7. Czy będę wiedział, że zamówienie zostało zrealizowane?

Kiedy zamówienie zostanie zrealizowane otrzymasz maila z taką informacją. W mailu zostanie wysłany numer listu przewozowego oraz faktura VAT.

8. Dlaczego otrzymam numer listu przewozowego swojej przesyłki?

Aby ułatwić zlokalizowanie przesyłki na podany adres e-mail zostanie wysłany numer listu przewozowego. Dzięki temu na stronie firmy kurierskiej www.dpd.com.pl w każdej chwili można sprawdzić status przesyłki.

9. Jaki jest czas dostawy zamówienia?

  • Dla zamówień dokonanych na stronie do 12:00 w dniu roboczym, zamówienia są dostarczane do adresata przesyłką kurierską DPD lub inpostem następnego dnia roboczego.
  • Zamówienia złożone po 12:00 w dniu roboczym wysłane będą następnego dnia roboczego
  • Zamówienia złożone w piątki po 12:00 wysłane będą w kolejnym dniu roboczym.

10. W jakich godzinach firma kurierska doręcza zamówienia?

Firma kurierska DPD doręcza zamówienia w dni robocze (od poniedziałku do piątku) na prywatne adresy w godz. 8.00-19.00, a do firm w godz. 8.00-16.00. Niestety nie można wybrać  konkretnej godziny doręczenia.

11. Jakie są koszty przesyłki?

Koszty dostawy określone są w zakładce dostawa.

12. Czy adres dostawy może być inny niż adres osoby zamawiającej?

Tak, adres dostawy może być inny niż adres osoby zamawiającej. Aby tak się stało należy zaznaczyć "Inny adres" – wówczas automatycznie będą aktywne pola z danymi do wysyłki. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz sposób płatności za pobraniem to adresat będzie musiał zapłacić przy odbiorze przesyłki.

13. Jak wygląda opakowanie zewnętrzne, w którym zostanie wysłane moje zamówienie?

Każde zamówienie jest starannie pakowane. Produkt w sygnowanym kartonie jest zabezpieczany folią bąbelkową lub innym wypełniaczem, co uniemożliwia zniszczenie i przesuwanie się towaru. Następnie szary karton zaklejany jest taśmą.

14. Czy można zwrócić produkt i jak to zrobić?

Jeśli produkt nie nosi śladów użytkowania to można go zwrócić na nasz adres:  ul. Bohdanowicza 19 lok. 7, 02-127, Warszawa. Wyjątkiem są urządenia kosmetyczne - z uwagi na przeznaczenie do kontaktu ze skórą użytkownika, a tym samym higienę i ochronę zdrowia - dedykowany jest do użytku wyłącznie przez jedną osobę. Po otwarciu opakowania już po jego dostarczeniu do kupującego, jak w tym przypadku, zostaje narażony  na działanie czynników zewnętrznych,  skutkujących niezachowaniem higieny i nie zapewnia ochrony zdrowia dalszym nabywcom. Mając powyższe na uwadze, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży.

15. W jakich sytuacjach nie mogę zwrócić produktu?

Ze względu na bezpieczeństwom, zdrowie i higienę, nie można zwracać produktów używanych. Jeśli chodzi o urządzenia kosmetyczne to z uwagi na przeznaczenie do kontaktu ze skórą użytkownika, a tym samym higienę i ochronę zdrowia - dedykowany jest do użytku wyłącznie przez jedną osobę. Po otwarciu opakowania już po jego dostarczeniu do kupującego, jak w tym przypadku, zostaje narażony  na działanie czynników zewnętrznych,  skutkujących niezachowaniem higieny i nie zapewnia ochrony zdrowia dalszym nabywcom. Mając powyższe na uwadze, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży.

16. Nie wiem jaki kolor / odcień wybrać. Co mogę zrobić?

W takiej sytuacji służymy pomocą za posrednictwem 3 kanałów. Można napisać na chacie, który obsługują nasze konsultantki kosmetyczne, można również skontaktować się z nami dzwoniąc lub napisać maila ( nr. telefonu 724242420 lub za pomocą maila: info@e-fontanna.com.pl  lub napisać na naszym chacie)

17. Nie działa mi kod rabatowy. Co zrobić w takiej sytuacji?

W razie problemu z kodem rabatowym najlepiej skontaktować się bezpośrednio z naszym biurem ( nr. telefonu 724242420 lub za pomocą maila: info@e-fontanna.com.pl  lub napisać na naszym chacie)

18. Czy oferowane produkty są oryginalne?

Wszystkie sprzedawane produkty sa oryginalne i pochodzą bezpośrednioz dostaw od producenta. Są przechowywane w odpowiednich warunkach w naszym magazynie.